مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:252017-10-22بين الملل

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی های ترامپ!


علاوه بر توییتر رسمی دونالد ترامپ که با توییت های گسترده ایرانی ها مواجه شد، بزرگ ترین کامنت گذاری تاریخ شبکه های اجتماعی تاکنون توسط کاربران ایران رقم خورد و پست مربوط به این سخنرانی در حساب کاربری رسمی ترامپ با میلیون ها کامنت همراه بود و تاکنون در .

- پس از آنکه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مواضعی خصمانه و توام با هتاکی، به ایران و ایرانی حمله کرد و تمام توانش را در یک سخنرانی تهاجمی به کار برد، ایرانی ها با حضور در صفحات ترامپ در شبکه های اجتماعی پاسخ گسترده ای به او دادند که رکوردها را در فضای مجازی جابجا کرد و میزان مخالفت ملت ایران با مواضع رییس جمهور آمریکا را به او یادآوری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ دونالد ترامپ در روزهای اخیر طی سخنرانی موضعش را به عنوان رییس جمهور آمریکا درباره برجام مطرح کرد و برجام را به کنگره فرستاد.

ترامپ در جریان این سخنرانی تحت تاثیر مشاوره هایی که به او داده شده بود، به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و حاکمیت ایران بود و با تعابیری کوشید تا نشان دهد مواضع خصمانه اش نه علیه کلیت ایران، بلکه صرفاً متوجه حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

با این حال، او که پیش تر ملت ایران را تروریست خطاب کرده بود، در جریان همین سخنرانی نیز نتوانست به هدفش دست یابد و با استفاده از نام جعلی مورد استفاده شیخ نشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی های ترامپ!

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی های ترامپ!