مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:052017-10-22سياسي

امروز ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:با توجه به آشفتگی ها و آشوب های منطقه، امروز کشور ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر پاسدار سید رحیم صفوی در جمع پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم که در ستاد فرماندهی این سپاه برگزار شد، با اشاره به مجاهدت های سپاه استان قم در دوران دفاع مقدس اظهار داشت : سپاه استان قم همواره دارای جوانان مؤمن و انقلابی بوده که در جنگ هشت ساله مجاهدت های آن ها هرگز در تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد.

وی با تأکید بر توجه به نسل انقلابی جوانان کشور گفت: نورانیت و معنویت امروز جوانان کشور مرهون بسیاری از مجاهدت های شهدای جنگ تحمیلی است، همچنین نزدیک به 70 درصد نیروهای پاسدار کشور جوان شده اند که بسیار جای خرسندی دارد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: باید تحلیل و بررسی کرد که چه ارتباطی بین قیام عاشورا با انقلاب اسلامی، ماجرای سوریه وداعش و راهپیمایی عظیم اربعین وجود دارد، باید این قبیل ارتباطات را به درستی در جامعه تبیین و ترویج کرد.

وی با اشاره به عظمت راهپیمایی حماسی اربعین ادامه داد: این راهپیمایی در نوع خود بی نظیر و در هیچ جا نظیر ندارد که بالغ بر 30 میلیون انسان در ظرف کمتر از چند روز آن شکوه و عظمت را ایجاد می کنند، که باید از آن برای زمینه سازی ظهور امام زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است

امروز ایران موجب امنیت و ثبات منطقه است