مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 10:252017-10-22سياسي

فصل نوینی از روابط میان ایران و ترکیه آغاز می شود


فصل جدیدی از روابط میان ایران و ترکیه  آغاز می شود.

- استاندار آذربایجان غربی گفت: فصل جدیدی از روابط میان ایران و ترکیه  آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی شهریاری در رابطه با سفر اخیر خود به همراه معاون اول رییس جمهور به ترکیه گفت: این سفر بنا به دعوت نخست وزیر ترکیه از معاون اول رییس جمهور کشورمان و برای شرکت در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی- 8 صورت گرفت که علاوه بر برگزاری اجلاس، توافقات بسیار خوبی نیز در زمینه های مختلف میان ایران و ترکیه انجام شد.

وی افزود: در این سفر تعدادی از وزرای دولت، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس بانک مرکزی و تعدادی دیگر از مدیران سازمان ها و تجار کشورمان، معاون اول رییس جمهور را همراهی می کردند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در این سفر، دو طرف در رابطه با مسائل سیاسی و اقتصادی، راهکارهای ارتقای سطح مبادلات مرزی و تجاری و همچنین زمینه سازی برای تسهیل تردد مسافرین در مرزها بحث و مذاکراتی را انجام دادند که به توافقات خوبی نیز منجر شد که با اجرایی شدن آنها بی تردید فصل نوینی از روابط میان ایران و ترکیه رقم خواهد خورد.

شهریاری تصریح کرد: ایران و ترکیه در بسیاری از موارد و مواضع از جمله حل مساله اقلیم کردستان عراق و حل بحران سوریه به هم نزدیک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل نوینی از روابط میان ایران و ترکیه آغاز می شود

فصل نوینی از روابط میان ایران و ترکیه آغاز می شود