مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:512017-10-22سياسي

دام فساد آرایشگاه های مختلط برای زنان و دختران


به جز سالن های بزرگی که در اطراف تهران به مجالس عروسی مختلط اختصاص دارد، هستند سالن های آرایش مختلطی که در آنها آقایان به خانم ها خدمات آرایشی ارائه می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، کارت عروسی را که تحویل می گیری، آدرس نظرت را به خود جلب می کند؛ باغی در اطراف شهریار! اولین سؤالی که در ذهنت شکل می گیرد، این است که این همه تالار وسط شهر هست، چرا باید جایی به این دوری انتخاب شود؟ پاسخت را اما خیلی زود می گیری؛ عروسی قرار است مختلط برگزار شود و به همین خاطر هم باغ تالاری در اطراف شهریار را انتخاب کرده اند.

ماجرا اما به همین جا ختم نمی شود.

به جز سالن های بزرگی که در اطراف تهران به مجالس عروسی مختلط اختصاص دارد، هستند سالن های آرایش مختلطی که در آنها آقایان به خانم ها خدمات آرایشی ارائه می کنند! آرایشگاه هایی که هدفشان ارائه خدمات آرایشی نیست، بلکه بر سر راه زنان و دختران تور پهن کرده اند تا آنها را جذب باندهای فساد کنند و به خارج از کشور بفرستند.

تا پایان شهریور سال جاری تعداد آرایشگاه های زنانه دارای مجوز صنفی در تهران هزار و 373 اعلام شده است، در حالی که آرایشگاه های غیرمجاز هزار و 542 است ؛ این خبر را عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران به نقل از نماینده اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه مطرح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دام فساد آرایشگاه های مختلط برای زنان و دختران

دام فساد آرایشگاه های مختلط برای زنان و دختران