مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:502017-10-22اقتصادي

نابودی تولید در پی بی توجهی بانک ها به صنعتگران خراسان جنوبی


شهرک صنعتی قلب اشتغال هر منطقه است که اگر مورد بی مهری قرار گیرد نبض اشتغال می ایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی بازدیدی که خبرگزاری ایسنا از شهرک صنعتی بیرجند داشت صنعتگران مشکلات و مسائلی را مطرح کردند که برای اطلاع مسئولان از مشکلات هم چنین ارائه راهکار برای برطرف کردن مشکلات میزگردی با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و چند نفر از تولیدکننده های استان برگزار و با مطرح کردن مشکلات واحدها، مسئولان نیز راهکارها و پاسخ هایی را برای برطرف کردن این مشکلات بیان کردند این در حالی است حل بسیاری از مشکلات نیاز به زمان، همفکری و همراهی همگانی دارد.

وضعیت واحدهای صنعتی در استان بحرانی است محمدعلی رمضانی ، یکی از تولیدکننده های استان در این نشست گفت: وضعیت واحدهای صنعتی در استان بحرانی است اما با همت مسئولان این مشکلات قابل حل است.

وی ادامه داد: 10 تا 20 درصد مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به تولیدکننده ها است و مابقی مربوط به بانک ها و یا سایر دستگاه های اجرایی است.

این تولیدکننده افزود: آمارهایی که در خصوص شهرک صنعتی توسط مسئولان ارائه می شود واقعی نیست و مسئولان در تهران با شنیدن این آمارها تصور می کنند که وضعیت شهرک صنعتی خراسان جنوبی خوب است و از بازار فروش خوبی برخوردار هستیم و برای فروش محصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی تولید در پی بی توجهی بانک ها به صنعتگران خراسان جنوبی

نابودی تولید در پی بی توجهی بانک ها به صنعتگران خراسان جنوبی