مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:412017-10-22سياسي

تقدیر سازمان بسیج رسانه از خبرنگار جهادگری که بخشی از کبدش را اهدا کرد


رییس سازمان بسیج رسانه از خبرنگار زنجانی عضو بسیج رسانه که کبد خود را به کودکی 2 ساله اهدا کرده بود تشکر و این اقدام را مصداق جهادگری 8 سال دفاع مقدس دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه "، فرید حائری خبرنگار زنجانی در یک اقدام انسان دوستانه و در راستای ترویج عملی آنچه تا کنون در خصوص مهربانی و خیر خواهی قلم می زد، بخشی از کبد خود را به کودک 2 ساله اهدا کرد.

رییس سازمان بسیج رسانه، در گفت وگو با این خبرنگار بسیجی ضمن گرامیداشت این عمل انسانی و اخلاقی، به نمایندگی از اصحاب رسانه از وی تشکر و قدردانی کرد.

مسعود بصیری در این خصوص گفت: روحیه ایثار و از خود گذشتگی، میراث شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که نسل به نسل در کالبد جامعه اسلامی ایرانی دست به دست می شود و این بار تجلی آن در وجود یکی از اصحاب رسانه که با از خود گذشتگی حیات بخش کودکی معصوم شد، به وضوح قابل مشاهده است.

بصیری افزود: جهادگران در هر عرصه ای، میراث دار باکری و همت هستند، وارث آوینی که تعهد را در جوهر ریخت و از خود گذشتگی را قلم زد و در مسیر احیای روحیه نوع دوستی ، وجود خود را همانند رزمندگان جبهه های دفاع مقدس به مخاطره انداخت و رزمایشی زیبا با رمز از جان گذشتن اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سازمان بسیج رسانه از خبرنگار جهادگری که بخشی از کبدش را اهدا کرد

تقدیر سازمان بسیج رسانه از خبرنگار جهادگری که بخشی از کبدش را اهدا کرد