مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:402017-10-22بين الملل

داعش پس از عراق و سوریه به کجا می رود؟


در پی فروپاشی سریع داعش در عراق و سوریه، آمریکا فرماندهان اصلی این گروه را به محلی نامعلوم انتقال داد اما با ازسرگیری عملیات خونین این گروه محل حضور آنان مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد در پی فروپاشی سریع داعش در عراق و سوریه آمریکا چاره ای جز حمایت از فرماندهان اصلی این گروه و انتقال آنان به محلی نامعلوم نیافت محلی که در آینده با از سرگیری عملیات خونین این گروه تکفیری مشخص خواهد شد.

هفته های پایانی داعش در عراق و سوریهدر این میان پرواضح است که داعش هفته های پایانی خود را در عراق و سوریه سپری می کند، زیرا این گروه از فروپاشی های پی در پی رنج می برد که سه ماه پیش، پس از آزادسازی موصل سرعت گرفته است و این روند با هلاکت فرماندهان میدانی و امنیتی داعش بیش از پیش سرعت یافت زیرا این فرماندهان هسته ای اصلی این گروه تکفیری به شمار می آمدند و در و اقع از بین رفتن آنان موجب شد داعش بدون فرماندهان مرکزی و قدرتمند اکنون با نوعی خلأ روبه رو شود حال آنکه فرماندهان درجه دو نیز اختیارات و ویژگی های آن را ندارند.

هلاکت معاون البغدادی در صحرای سوریهداعش در طول یک سال تعدادی از رهبران شرعی خود از جمله ابوعبدالبر الکویتی، ابوعبدالله القحطانی و ترکی البنعلی را از دست داد و در همان سال ابو محمد العدنانی معاون البغداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعش پس از عراق و سوریه به کجا می رود؟

داعش پس از عراق و سوریه به کجا می رود؟