مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:202017-10-22فرهنگي

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 8 آبان برگزار می شود


نشست هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره ملی علمدار کربلا برگزار و زمان برگزاری آن مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمدنیاکان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست اظهار کرد: برگزاری سوگواره علمدار کربلا برای چهارمین سال پیاپی در مرکز این استان، نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار (ع) و توجه نسل جوان به شخصیت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل (ع) دارد .

وی با بیان اینکه استان ایلام امروز به عنوان دروازه عتبات عالیات مورد توجه اقشار مختلف مردم برای تردد زوار حسینی قرار دارد، افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد امروز به یکی از بال های مهم و تأثیرگذار فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، دینی و مذهبی تبدیل شده اند .

محمدنیاکان اضافه کرد: باید تلاش شود که مراسم اختتامیه سوگواره علمدار کربلا به بهترین نحو ممکن و باشکوه تر از گذشته در مرکز این استان که هم زمان با اربعین حسینی میزبان زوار عتبات عالیات برگزار شود و در این راستا همکاری و حمایت های لازم انجام خواهد شد .

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، نیز در این نشست، اظهار کرد: هم زمان با اربعین حسینی در سال جاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح کانون های مساجد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 8 آبان برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی علمدار کربلا 8 آبان برگزار می شود