مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 09:052017-10-22حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاش


ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

- ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خاش در بازرسی از یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سردار "محمد قنبری"، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مواد مخدر استان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد یا افرادی سودجو در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر در یکی از بخش های شهرستان خاش، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، محل دپو موادمخدر را در یک منزل مسکونی در منطقه "دهانه درا" شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضاییی در عملیاتی ضربتی وارد این مکان شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این منزل موفق به کشف یک تن و 77 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن اشاره به تلاش ماموران به منظور دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاش

کشف بیش از یک تن مواد مخدر از یک منزل مسکونی در خاش