مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 08:002017-10-22اقتصادي

محاسبه هزینه ویزای عراق با بالاترین قیمت


حدود 20 روز مانده به اربعین حسینی (ع)، ثبت نام متقاضیان در سامانه سماح به حدود 500 هزار نفر رسیده است؛ با این حال برخی نواقص در این امر موجب گلایه هایی از سوی شهروندان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سفر زیارتی اربعین از روز گذشته به صورت رسمی در عراق آغاز شده است، دلباختگان اباعبدالله الحسین (ع) در ایران نیز درصدد هستند تا شرایط شرکت در این حماسه عظیم را فراهم کنند.

هیئت های عراقی، مراسم پیاده روی اربعین را از منطقه راس البیشه در جنوبی ترین منطقه فاو آغاز و مسئولان آستان مقدس عتبه علوی، آغاز طرح خدمات رسانی به زوار اربعین را اعلام کردند.

از چند سال گذشته که خیل زائران برای پیاده روی اربعین در کشورمان با شور فراوان رهسپار این سفر معنوی می شوند، همواره مسئولان تاکید داشته اند که سفر اربعین باید مردمی باشد.

در همین راستا بسیاری از امور مرتبط با این سفر از جمله برپایی موکب ها به هیئات مردمی سپرده شده است به طوری که این هیات ها از چند ماه قبل از اربعین خود را آماده ارائه خدمات می کنند و با نظمی مثال زدنی خدمات خود را به زائران در مرزهای کشور و در خاک عراق و مسیر پیاده روی ارائه می دهند.

اگرچه همه ساله از چند ماه پیش از آغاز مراسم اربعین مسئولان ایرانی و عراقی بر مذاکره برای حذف ویزای اربعین تاکید دارند، با این حال با فرا رسیدن موسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه هزینه ویزای عراق با بالاترین قیمت

محاسبه هزینه ویزای عراق با بالاترین قیمت