مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 06:202017-10-22سياسي

لایحه حمایت از محیط بانان همچنان در انتظار بررسی مجلس


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان در مجلس شورای اسلامی گفت: - اولین جلسه کمیسیون اقتصادی برای بررسی این لایحه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،در اردیبهشت ماه سال جاری لایحه "حمایت از محیط بانان و جنگلبانان" ، بعد از بررسی و تصویب در هیات دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

" کریم شافعی- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست - در گفت وگو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت لایحه حمایت از محیط بانان اظهار کرد: این لایحه به کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون های اقتصادی، کشاورزی، عمران، بودجه و امنیت ملی، به عنوان کمیته های فرعی ارجاع شده است.

وی افزود: روز چهارشنبه (3 آبان ماه) اولین جلسه کمیته اقتصادی در زمینه لایحه حمایت از محیط بانان و جنگلبانان برگزار خواهد شد.

فعلا کلیات آن در دست بررسی است تا به صحن علنی مجلس برای تصویب برود.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد دلیل به تعویق افتادن بررسی لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این موضوعی است که باید از مجلس پیگیری شود و این سوال باید از مجلسی ها پرسیده شود چون دستور کار مجلس را مجلس تعیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه حمایت از محیط بانان همچنان در انتظار بررسی مجلس

لایحه حمایت از محیط بانان همچنان در انتظار بررسی مجلس