مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 22:252017-10-21سياسي

پرداخت وام به روستاییان با شرایط آسان


معاون توسعه ی روستایی ریاست جمهوری تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات به روستاییان و عشایر به منظور اجرای عدالت سعی شده پول بدون وثیقه پرداخت نشود اما وثیقه های آسان و سبک با شرایط خاص از این قشر اخذ خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سید ابوالفضل رضوی، در مصاحبه با رادیو پیرامون موضوع ضمانت های در نظر گرفته شده برای اشتغال روستاییان اظهار داشت: مهم ترین کاری که در این خصوص انجام دادیم آسیب شناسی این مسئله بود که چرا وام های اشتغال (که از سال 1370 آغاز شد) کمترین نتیجه را داده است؟ و طیّ بررسی های انجام گرفته مشخص شد که در واقع سیستم اجرایی و آیین نامه ای این کار نقص داشته است.

وی با بیان اینکه در نحوه ی پرداخت وام ها نیز نقصی وجود داشته خاطر نشان کرد: در این خصوص مشاغل تعریف نشده بودند و موضوع ضمانت نیز مورد غفلت واقع شده بود.

رضوی تصریح کرد: ای کاش برگشتی برای وام ها وجود نداشت اما مشاغل تعریف شده بود لذا هدف ما این است که پروژه ها بگونه ای تعریف شوند که از محل سود این پروژه ها اقساط بانکی پرداخت شده و ایجاد شغلی پایدار حاصل پرداخت این تسهیلات باشد.

معاونت توسعه ی روستایی ریاست جمهوری تصریح کرد: به منظور اجرای عدالت، برای اعطای وام به روستاییان و عشایر عزیز اخذ وثیقه های آسان در نظر گرفته شده است بدین ترتیب که اگر زمین محل اجرای پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام به روستاییان با شرایط آسان

پرداخت وام به روستاییان با شرایط آسان