مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 20:552017-10-21بين الملل

دلار از روند صدور روادید اربعین حذف شد


دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد که دلار از روند صدور روادید اربعین حذف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید آقابابایی در این باره گفت: با پیگیری های وزارت کشور و وزارت امور خارجه و همکاری دولت عراق، اخذ دلار برای صدور روادید از زائران اربعین حسینی از روز جاری حذف و هزینه روادید به ریال توسط سفارت و کنسولگری های عراق و همچنین دفاتر موقت دوازده گانه صدور روادید دریافت می شود.

وی افزود: این اقدام، زمینه ساز حذف دلار برای صدور روادید زائران عتبات معلای عراق پس از اربعین نیز خواهد بود که با هماهنگی دو کشور و انجام مذاکرات، می توان به طور کامل مبادلات ارزی دو کشور در موضوع اخذ مبلغ روادید زائران و وابستگی به دلار را در آن حذف کرد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: مبلغ کل پرداختی زائران اربعین که شامل هزینه روادید، بیمه، هلال احمر و کارمزد شرکت ها و کارگزاران می شود، یک میلیون و 995 هزار ریال (معادل 199 هزار و 500 تومان) است که زائران صرفا باید همین مبلغ را پرداخت کنند و از هرگونه پرداخت مازاد خودداری کنند.

آقا بابایی در پایان تاکید کرد: هموطنان برای اطمینان از اخذ روادید مطمئن، صرفا به شرکت های معتبر و دارای مجوز که قبلا اسامی آنها اعلام شده است، مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار از روند صدور روادید اربعین حذف شد

دلار از روند صدور روادید اربعین حذف شد