مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-21ورزشي

حذف تیم دختران از مسابقات بسکتبال از ضعف وزارت ورزش است


عضو فراکسیون ورزش مجلس بی تفاوتی و عدم موضع گیری نسبت به ورزش بانوان را موجب ایجاد حس سرخوردگی در جامعه دختران و بانوان عنوان و تأکید کرد: نباید اجازه داد که چنین احساسی در جامعه برای بانوان کشور تلقین شود.

- عبدالکریم حسین زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به باز ماندن تیم ملی بسکتبال دختران زیر 17 سال از بازی های جهانی به دلیل بدهی فدراسیون بسکتبال به فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا، اظهار کرد: با توجه به اینکه موفقیت حضور بانوان بسکتبالیست پس از 37 سال محقق شد، نباید با سوءمدیریت فرصت سوزی این فرصت را از بین برد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بی تفاوتی و عدم موضع گیری نسبت به ورزش بانوان این احساس را در میان دختران و بانوان جامعه ایجاد خواهد کرد که آنان در اولویت نیستند، درحالیکه نباید اجازه داد چنین احساسی در جامعه القا شود.

وی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون بسکتبال و وزارت ورزش و جوانان نباید اجازه می دادند که این بدهی سنگین 325 هزار دلاری رقم بخورد، ادامه داد: قطعا این بدهی به یکباره ایجاد نشده و باید نسبت به این چنین مسائلی که به ورزش کشور آسیب وارد می کند، واکنش مناسب نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تیم دختران از مسابقات بسکتبال از ضعف وزارت ورزش است

حذف تیم دختران از مسابقات بسکتبال از ضعف وزارت ورزش است