مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-21اقتصادي

روغن نباتی دوباره بازار خارجی پیدا کرد


از سال 1391 شرایط به گونه ای رقم خورد که صادرات روغن ممنوع شد و بازارهای صادراتی را از دست دادیم اما به تدریج در حال تصاحب دوباره بازارهای منطقه هستیم.

- یک صادرکننده نمونه گفت: از سال 1391 شرایط به گونه ای رقم خورد که صادرات روغن ممنوع شد و بازارهای صادراتی را از دست دادیم اما به تدریج در حال تصاحب دوباره بازارهای منطقه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر بیرالوند، امروز در حاشیه مراسم روز ملی صادرات که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: از سال 1391 به بعد که تحریم ها علیه ایران، شرایط ارزی کشور را با مشکلاتی روبرو کرد که به دنبال آن صادرات روغن ممنوع و تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن نباتی بازارهای صادراتی خود را از دست دادند.

وی افزود: در سال های اخیر با حمایت های دولت و بهبود نسبی شرایط ارزی و اقتصادی کشور دوباره شرکت های تولیدی، در حوزه صادرات فعال شدند و به تدریج امکان حضور در بازارهای منطقه ای پیدا کردند.

بیرالوند معتقد است برگزاری این چنین همایش و مراسم هایی انگیزه ای است برای همه تولیدکنندگان در حوزه های مختلف که سعی کنند در راستای تقویت تولیدات صادرات محور، به رشد اقتصادی کشور کمک کنند.

این صادرکننده نمونه درباره ظرفیت های تولیدی کشور در حوزه روغن نباتی گفت: تولیدکنندگان روغن، توانمندی های مناسبی در بخش تولید و صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن نباتی دوباره بازار خارجی پیدا کرد

روغن نباتی دوباره بازار خارجی پیدا کرد