مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1396 ساعت 09:562017-10-21سياسي

رییس اداره مسلمانان قفقاز با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد


رییس اداره مسلمانان قفقاز که برای حضور در همایش همبستگی اسلامی ازبکستان و آذربایجان وارد تاشکند شده با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، الله شکور پاشازاده رییس اداره مسلمانان قفقاز که برای حضور در همایش همبستگی اسلامی ازبکستان و آذربایجان که به تاشکند سفر کرده شب گذشته با شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

میرضیایف در این دیدار اظهار داشت: ایجاد همایش و حضور هیئت های کشورهای خارجی نشانه گسترش بیش از پیش همکاری های بین المللی مبنی بر تحکیم توافق بین ملت ها و تسامح دینی در جامعه و توسعه گفت وگوی بین ادیان است.

وی تأکید کردند: این تشریک مساعی برای پیشبرد ارزش های واقعی و اهداف بشردوستانه اسلام، مقابله مؤثر با ستیزه جویی ها و تهدیدات روز مانند تروریسم بین المللی و افراط گرایی مهم می باشد.

در ادامه این دیدار طرفین مسائل تحکیم بیش از پیش توافق بین ملت ها و تسامح دینی، توسعه آموزش و تربیت اخلاقی جوانان را مورد بررسی قرار دادند.

رییس اداره مسلمانان قفقاز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از میرضیایف برای پذیرایی صمیمی، سلام و بهترین آرزوهای الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان را به وی ابلاغ نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره مسلمانان قفقاز با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد

رییس اداره مسلمانان قفقاز با رییس جمهور ازبکستان دیدار کرد