مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 13:202017-10-20سياسي

تفرقه، خشونت و تروریسم در همه جا و به هر نامی خطرناک است


جمهوری اسلامی ایران به عنوان مبتکر اتحاد جهانی علیه خشونت و افراطی گری، گفتگو و مذاکره را بر مبنای منافع مشترک و راهبرد برد-برد تنها مسیر حل و فصل بحران های جهانی و منطقه ای می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (جمعه) در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی-8 که در استانبول ترکیه برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت که متن کامل این سخنان بدین شرح است: آقای رییس، عالیجنابان ، خانم ها و آقایان، به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و از سوی ملت ایران برگزاری نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی-8 و بیستمین سالگرد تاسیس این سازمان را به تمامی اعضا صمیمانه تبریک می گویم.

از دولت و ملت دوست و برادر ترکیه برای میزبانی و برپایی این اجلاس مهم و از تلاشهای جمهوری اسلامی پاکستان به خاطر ریاست سازمان در 5 سال گذشته قدردانی می کنم و برای جمهوری ترکیه در مسئولیت ریاست دوره پیش رو آرزوی توفیق دارم.

روسای محترم کشورها و دولت ها، اعضای محترم، جهان کنونی با مسائل، بحران ها، تهدیدها و چالش های مختلفی رو به روست که به نظر ما می توان پیدایش این وضعیت مخاطره آمیز را تحت تأثیر دو عامل مهم دانست: اعمال سیاست های سلطه گرانه و مداخله گرایانه جهانی از سویی و رشد افراطی گری و خشونت های منطقه ای از سوی دیگر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه، خشونت و تروریسم در همه جا و به هر نامی خطرناک است

تفرقه، خشونت و تروریسم در همه جا و به هر نامی خطرناک است