مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 13:062017-10-20فرهنگي

احتمال نمایش مستند سمفونی ایران در جشنواره سینماحقیقت


وحید موساییان کارگردان سینمای ایران با مستند بلند سمفونی ایران که حاصل همکاری با استاد فریدون شهبازیان است، به یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت آمد.

- مستند سمفونی ایران در جشنواره سینماحقیقت نواخته می شود وحید موساییان کارگردان سینمای ایران با مستند بلند سمفونی ایران که حاصل همکاری با استاد فریدون شهبازیان است، به یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، وحید موساییان کارگردان سینمای ایران با مستند بلند سمفونی ایران که حاصل همکاری با استاد فریدون شهبازیان است، به یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، این فیلم 75 دقیقه ای که تولید آن حدود 9 سال به طول انجامیده است، به موسیقی نواحی ایران و اقوام مختلف می پردازد.

در این اثر مستند فریدون شهبازیان آهنگساز مشهور ایرانی برای یافتن ریشه های موسیقی مقامی این سرزمین کهن به سفری طولانی می رود.

وحید موساییان علت طولانی شدن پروسه تولید این فیلم مستند را این گونه توضیح داد: ما قصد داشتیم به شکل مفصل، به موسیقی مقامی و ملی ایرانی بپردازیم و سفرهای زیادی به تمام مناطق از جمله خراسان، گلستان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، لرستان، خاف، سیستان و بلوچستان و ترکمن صحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نمایش مستند سمفونی ایران در جشنواره سینماحقیقت

احتمال نمایش مستند سمفونی ایران در جشنواره سینماحقیقت