مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 11:202017-10-20ورزشي

تاکید داورزنی بر حمایت و توجه ویژه وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال


معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که توجه به ورزش قهرمانی فرصتی برای تقویت استعدادها و کشف تیم هاست، گفت: یکی از تلاش ها و اولویت ما در وزارت ورزش و جوانان، - اتمام پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه یی وزیر ورزش و جوانان پنج شنبه 27 مهرماه در آیین افتتاح و بازگشایی استخر تختی ملایر، افزود: یکی دیگر از مهم ترین برنامه ها و اولویت های وزارت ورزش و جوانان توسعه زیرساخت های ورزشی کشور است.

او با بیان این که هدف ما این است که بتوانیم با استفاده از ظرفیت ها، امکاناتی را در مجموعه شهرها و بخش های مختلف کشور ایجاد کنیم، اعلام کرد: در حال حاضر 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که در تلاش هستیم با کمک بخش خصوصی این پروژه ها را به سرانجام برسانیم، که طبق برآورد اولیه انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این پروژهای نیمه کاره، بیش از 11 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

داورزنی با تأکید بر این که دولت به تنهایی قادر به تأمین این میزان بودجه نیست بنابراین باید از بخش خصوصی و مشارکت مردم در این زمینه استفاده شود، به تلاش وزارت خانه در زمینه اتمام پروژه ها به صورت سالانه اشاره کرد و افزود: پروژه های ورزشی از 10 درصد تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اولویت های وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید داورزنی بر حمایت و توجه ویژه وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال

تاکید داورزنی بر حمایت و توجه ویژه وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال