مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 10:502017-10-20اقتصادي

وضعیت تعیین تکلیف سپرده گذاران آرمان/ شرط پرداخت وجوه کلان


بر اساس تازه ترین گزارش اعلامی از تعیین وضعیت سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت(آرمان)، تاکنون عملیات بانکی سپرده گذاران تا سقف سه میلیون تومانی که مراجعه کرده اند انجام شده است.

- تعیین تکلیف سپرده گذاران سقف های بالاتر نیز با توجه به شناسایی میزانی از دارایی های این تعاونی و هماهنگی های انجام شده با دریافت خط اعتباری بانک مرکزی و تایید مراجع ذی صلاح در آینده انجام می شود اما زمان آن مشخص نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از 12 مهرماه سال جاری موسسه ملل به عنوان مسئول تعهدات و دارایی ها و بدهی های تعاونی منحله وحدت طی فرآیندی مرحله ای تعیین تکلیف سپرده گذاران این تعاونی را آغاز کرد و در مرحله اول سپرده گذاران تا سقف سه میلیون تومان که البته مانده حساب آنها تا 31 فروردین ماه امسال به این رقم می رسید در دستور کار قرار داد.

براساس گزارشی که موسسه ملل از روند طی شده از تعیین تکلیف سپرده گذاران آرمان اعلام کرده از این حکایت دارد که تاکنون در فاصله چند روز مانده به اتمام زمان بندی مرحله اول که اول آبان ماه اعلام شده بود، سپرده گذاران تا سقف تعیین شده که به شعب مراجعه و احراز هویت شده بودند، توانسته اند ملل کارت دریافت کنند و موجودی حساب آنها به کارت منتقل و امکان دریافت وجوه از شبکه بانکی و خرید از پایانه های فروشگاهی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تعیین تکلیف سپرده گذاران آرمان/ شرط پرداخت وجوه کلان

وضعیت تعیین تکلیف سپرده گذاران آرمان/ شرط پرداخت وجوه کلان