مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 10:102017-10-20سياسي

ورود دانشگاه به موضوع فیروزه تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت


ورود دانشگاه نیشابور به موضوع فیروزه اتفاق خوبی است، دانشگاه می تواند در بالا بردن ارزش افزوده نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

- فرماندار شهرستان فیروزه گفت: ورود دانشگاه نیشابور به موضوع فیروزه اتفاق خوبی است، دانشگاه می تواند در بالا بردن ارزش افزوده نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمدحسین صالحی فرماندار شهرستان فیروزه در مراسم اختتامیه همایش فیروزه: صنعت و فرهنگ که در محل روستای معدن برگزار شد؛ با بیان این که شهرستان های فیروزه و نیشابور دارای اشتراکات زیادی هستند و با یکدیگر ارتباط قوی دارند؛ عنوان کرد: این همایش بسیار موثر و ورود دانشگاه نیشابور به این عرصه اتفاق خوبی است، دانشگاه می تواند در بالا بردن ارزش افزوده نقش مهمی در این زمینه داشته باشد؛ انتظار ما این است که با کمک معدن فیروزه و صنعت گران و تمام کسانی که در این حوزه می توانند نقش آفرینی کنند، و همچنین از خروجی این همایش شاهد تحول و توسعه باشیم.

صالحی بیان کرد: در بحث فیروزه نیاز به آسیب شناسی داریم؛ باید برنامه ای داشته باشیم که ارزش افزوده بیشتری نصیب شهرستان شود و در واقع راهکاری ارائه گردد تا این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: البته اخیرا اقدامات مناسبی صورت گرفته و بحث آموزش و فرآوری سنگ فیروزه در دستور کار شهرستان های فیروزه و نیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشگاه به موضوع فیروزه تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت

ورود دانشگاه به موضوع فیروزه تاثیرات مثبتی در پی خواهد داشت