مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1396 ساعت 10:052017-10-20سياسي

آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد


عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه خراسان، آیت الله سید احمد خاتمی ، با اعلام اینکه دشمن 38 سال هست در حال توطئه علیه انقلاب اسلامی است، افزود: در قصه برجام آمریکا خیانت بزرگی را مرتکب شد و چهره منفور این کشور بر جهانیان روشن شد که آمریکا همان دولت عهدشکن و جنایت کار است.

وی با بیان اینکه شهیدان از ما انتظار دارند در برابر توطئه آمریکا و توطئه هم پیمانمان آن ها هوشیاری خود را حفظ کرده و بیدار باشیم، اظهار کرد: شهدا از ما می خواهند که دل به خدا ببندیم و به این مردم خداجو امید داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران با تأکید براینکه نباید دل به اروپا بست، اروپا و آمریکا را سر و ته یک کرباس دانست و گفت: این ها با دین و مکتب ما مشکل دارند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان مسئله هسته ای، حقوق بشر و مبارزه با تروریست را تنها بهانه ای از سوی دشمنان دانست و افزود: اگر می خواهند تروریست را دنبال کنند خود این دولت ها در خط مقدم دولت های تروریست هستند.

خاتمی با بیان اینکه خود آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد، بیان کرد: این کشورها با اسلام ما مشکل دارند، به همین خاطر در این مجلس با روح بلند شهیدان پیمان می بندیم که با جان و خون خود از دین، مکتب، ولایت، اسلام و کشورمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد

آمریکا در نقض حقوق بشر بالاترین نمره را دارد