مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 23:102017-10-19ورزشي

پایان هفته دهم قبل از دربی /پیکان صدرنشین لیگ شد(+جدول)


در حال حاضرپیکان با 20 امتیاز از 10 بازی صدرنشین است و پارس جم جنوبی با 19 امتیاز از 9 بازی دوم و پرسپولیس با 17 امتیاز از 8 بازی سوم است .

  - تیم فوتبال پیکان به صدرجدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، پیکان با پیروزی مقابل تراکتورسازی موفق شد به صدرجدول رده بندی لیگ برتر صعود کند و حداقل تا جمعه که ذوب آهن و پارس جنوبی باهم بازی می کنند صدرجدول خواهدبود.

از هفته دهم لیگ برتر دو تیم پیکان و تراکتورسازی مقابل هم قرار گرفتند که پیکان موفق شد 2-1 پیروز شود و با 20 امتیاز در صدرجدول قرار گیرد.

فردا جمعه ذوب آهن و پاس جم جنوبی با هم بازی می کنند که پارس در صورت تساوی صدرنشین خواهد بود و اگر شکست بخورد صدرنشینی پیکان تا پنج شنبه و برگزاری دربی ادامه پیدا خواهد کرد.

در 20 دقیقه ابتدایی این دیدار بیشتر شاگردان مجید جلالی صاحب توپ و میدان بودند و تنها نکته قابل اشاره در این دقایق مصدومیت مهران موسوی و ورود امیرحسین صادقی به جای او به زمین مسابقه بود، اما اشتباه عجیب گلر جوان تراکتورسازی باعث شد که شرایط در ادامه تغییر کند و هر دو تیم صاحب موقعیت های خوبی در ادامه برای گلزنی شوند.

در مجموع شاهد بازی خوب و سریعی از دو تیم بودیم ولی شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند تا چشم به نیمه دوم و جبران نتیجه در آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته دهم قبل از دربی /پیکان صدرنشین لیگ شد(+جدول)

پایان هفته دهم قبل از دربی /پیکان صدرنشین لیگ شد(+جدول)