مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 20:052017-10-19سياسي

فعالیت 10 هزار طلبه خواهر در شبکه "کوثر بلاگ"


مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: قریب به 10 هزار طلبه و مبلغ خواهر در شبکه کوثر بلاگ فعالیت دینی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی در هشتمین اجلاسیه منطقه ای "جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد"، با تاکید بر وجود 500 مدرسه علمیه خواهران در کشور، اظهار کرد: حوزه های علمیه خواهران امروزه به پدیده ی مبارک و عظیمی در کشور تبدیل شده است.

حجت الاسلام جمشیدی با اشاره به وجود 90 هزار طلبه شاغل به تحصیل و 100 هزار فارغ التحصیل در حوزه های علمیه خواهران سطح کشور، گفت: انقلاب اسلامی فرصت را برای خواهران فراهم کرده تا بتوانند در راستای کسب معارف اقدام کنند.

وی با اشاره به فعالیت 68 مدرسه علمیه خواهران در مناطق مرزی و مذهبی مشترک و همچنین مناطق محروم، تشریح کرد: 173 کانون قرآن نیز در جهت تربیت نسل آینده و آشنا کردن جوانان با معارف قرآنی، در کنار مدارس علمیه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 50 هزار نشست قرآنی توسط خواهران طلبه در ایام مبارک رمضان، تاکید کرد: این نشست ها با همت بلند خواهران طلبه و با کمترین امکانات برگزار شد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور با اشاره به فعالیت خواهران طلبه در شبکه کوثر بلاگ و کوثر نت، افزود: خواهران طلبه با فعالیت در این شبکه ها در فضای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 هزار طلبه خواهر در شبکه "کوثر بلاگ"

فعالیت 10 هزار طلبه خواهر در شبکه "کوثر بلاگ"