مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 19:552017-10-19حوادث

دستگیری سرکرده بزرگترین باند موادمخدر در جنوب شرق کشور


" فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد قنبری از دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر در جنوب شرق کشور خبر داد.

وی گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده بزرگترین باند سازمان یافته و بین المللی موادمخدر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار داشت: پس از ماه ها اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان ایرانشهر توسط پلیس شناسایی شد که روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

قنبری با اشاره به گستردگی اقدامات متهم دستگیرشده گفت: نامبرده در چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران و به شهادت رساندن تعدادی از ماموران پلیس در مراحل مختلف، چندین فقره آدم ربایی منجر به قتل، ترانزیت ده ها تن مواد مخدر و تهیه سلاح های سبک و سنگین دخالت داشته که رسیدگی به اتهامات نامبرده با همکاری دستگاه قضایی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده بزرگترین باند موادمخدر در جنوب شرق کشور

دستگیری سرکرده بزرگترین باند موادمخدر در جنوب شرق کشور