مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 17:402017-10-19اقتصادي

ناامنی روانی از علل بروز آسیب های اجتماعی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه بیماری های روانی با کاهش کیفیت زندگی، هزینه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بالایی را به جامعه اعمال می کنند، گفت: در تلاشیم تا با گسترش طرح بیمه فراگیر اجتماعی گامی در جهت گسترش امنیت روانی اعضای جامعه برداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی در همایشی در جمع روانپزشکان در سالن همایش های بیمارستان میلاد، با اشاره به شرایط هشدار در میزان سلامت روانی جامعه تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت جامعه در شاخص سلامت روانی، اوضاع مناسبی ندارد و درصد بالایی از اعضای جامعه نیاز به دریافت مراقبت های روانی دارند.

وی افزود: یکی از علل بیماری های روانی شامل بخش فیزیکی، زیست شناختی، مصرف مواد مخدر و کمبود مواد غذایی و معدنی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمرکز زیادی برای حل مشکلات این بخش انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سرمایه گذاری های وزارت رفاه بر روی عوامل فیزیکی به نتایج چندان خوبی در حوزه عمل نرسیده است، افزود: حضور روان پزشکان در این وزارتخانه باعث تولید دانش در این زمینه شده است.

در حال حاضر وزارت رفاه بر روی امنیت غذایی مادران دارای سوءتغذیه و تمرکز بر هزار روز نخست زندگی هر نوزاد سیاست گذاری هایی را انجام داده است و یکی از این سیاست ها توزیع یک وعده غذای گرم در روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامنی روانی از علل بروز آسیب های اجتماعی

ناامنی روانی از علل بروز آسیب های اجتماعی