مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 16:552017-10-19سياسي

سردار نجات: محدودیت های خاتمی همان هاست که سال 89 تصویب شد


" جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: محدودیت هایی که درباره خاتمی گفته می شود همان هاست که سال 89 تصویب شده و چیز جدیدی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سردار حسین نجات جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فعالان فرهنگی کشور که در مشهد گردهم آمده بودند در سخنانی شناخت دشمن و صحنه نبرد را لازمه حرکت خواص در جامعه دانست و گفت: در 39 سال بعد از انقلاب تا امروز با مثلث آمریکا و متحدانش، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی مقابل بودیم در واقع مثلث زر و زور و تزویر در این مدت هم ما آنان را خوب شناختیم و هم آنان ما را، آنان روزبه روز پیچیده تر شدند، ما روزبه روز قوی تر، آنان روزبه روز روش هایشان پیچیده تر شد و ما روزبه روز آزموده تر شدیم.

وی به نقش جمهوری اسلامی در برهم زدن معادلات استکباری اشاره کرد و افزود: طرح خاورمیانه بزرگ طرح مصوب آمریکایی هاست که ما مانع اجرای این طرح در منطقه شدیم، بنا بود تا محور اتحاد، رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب باشد اما جمهوری اسلامی اجازه نداد چنین طرحی در منطقه پیاده شود.

جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اوباما دو سال پیش در نامه ای به اجلاس هرتزلیا در جواب این که چرا برجام را امضا کرده می گوید امروز اگر اسراییل به یکی از مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نجات: محدودیت های خاتمی همان هاست که سال 89 تصویب شد

سردار نجات: محدودیت های خاتمی همان هاست که سال 89 تصویب شد