مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-19سياسي

دسته بندی کویرها در کرمان/انجمن آفرود درحال راه اندازی است


" رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان یکی از مشکلات گردشگری استان کرمان را ناشناخته بودن جاذبه های گردشگری آن برای مردم ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "مهدی سیاوشی" امروز 27 مهرماه در شورای گفت وگوی استانی دولت و بخش خصوصی پیرامون بررسی مسایل و مشکلات گردشگری اظهار کرد: دو دور ماراتن در کویر کرمان برگزار شد که افراد سرشناسی در آنها شرکت کردند و این امر سبب معرفی کویر کرمان شد.

وی افزود: جشنواره عکس گردشگری استان برگزار شد که باعث جلب توجه عکاسان به جاذبه های گردشگری استان کرمان شد، ضمن آن که این نمایشگاه در پنج شهر دیگر کشور نیز دایر شد.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان به برگزاری مسابقات پاراگلایدر و کایت در کویر اشاره کرد و افزود: حاصل این مسابقات این بود که این منطقه به عنوان یکی از مکان های مناسب برای این گونه مسابقات معرفی شود، هم چنین مسابقات استارت آپ گردشگری نیز با شرکت گروه های مختلف از سراسر کشور انجام شد.

وی با بیان این مطلب که اقدام دیگر در خصوص گردشگری برگزاری نمایشگاه گردشگری فرهنگ بومی و صنایع دستی کرمان بود، تصریح کرد: بازدید مدیران آژانس های گردشگری کشور از استان نیز سبب افزایش ورود تورها به کرمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته بندی کویرها در کرمان/انجمن آفرود درحال راه اندازی است

دسته بندی کویرها در کرمان/انجمن آفرود درحال راه اندازی است