مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 14:052017-10-19سياسي

خانواده ایرانی در مرز بحران است


مسئول کارگروه خانواده مجمع بسیج استان همدان با ادعای اینکه متأسفانه خانواده جامعه ما در مرز بحران است، گفت: با نگریستن به نشانه ها و شاخص ها و اتفاقاتی که اتفاق افتاده، - می توان به این موضوع پی برد و احساس خطر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضانیا پنج شنبه 27 مهرماه در هشتمین اجلاس مجمع بسیج استان همدان، اظهار کرد: در دنیا تحولات عمیق مثبت و منفی فرهنگی و اجتماعی درحال رخ دادن است که تأثیر بسزایی بر نهاد خانواده دارد.

وی با تأکید بر اینکه در دین اسلام خانواده محبوب ترین نهاد است، خاطرنشان کرد: بنابراین در مقابل حجم گسترده تحولات و حتی تهاجماتی که رخ می دهد، باید نهاد خانواده در جایگاه مهم خود باشد اما متأسفانه دیده می شود با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی و با وجود سیاستگذاری های کلی رهبر این نظام، وضعیت خانواده خوب نیست.

وی با بیان اینکه نظام سلطه برای فروپاشی خانواده های ما در حال برنامه ریزی است بنابراین باید بدانیم چگونه در مقابل برنامه ریزی آنان ایستادگی کنیم، تصریح کرد: اگر نظام خانواده سالم باشد به طبع آن جامعه نیز سالم می شود همچنین اگر جامعه سالم باشد، نظامات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی هم سالم خواهند بود.

رضانیا منشأ اتفاقات منفی و خسارات در اقتصاد جامعه ما را خانواده دانست که خانواده منفعل اقتصاد منفعل را به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ایرانی در مرز بحران است

خانواده ایرانی در مرز بحران است