مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 13:502017-10-19سياسي

قدردانی فرمانده کل سپاه از مردم و مسوولین


" سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با قدردانی از مردم و مسوولین و تاکید بر آمادگی دفاعی بعنوان اولویت قطعی نظام گفت: سپاه از ملت ایران در مقابل دشمنان پاسداری و محافظت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق دار تحقق وعده های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش های الهی با تحمیل شکست های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز نماید.

نشانه های این شکست در سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

او دریافته است قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل گشته است و ادمه این روند نتیجه ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت.

به همین دلیل دیگر نمی توانند حقارت خویش را پنهان نمایند.

ترامپ و هیئت حاکمه اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا با عنایت الهی بشریت به زودی عالم جدیدی را تجربه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فرمانده کل سپاه از مردم و مسوولین

قدردانی فرمانده کل سپاه از مردم و مسوولین