مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 12:102017-10-19اجتماعي

آلودگی هوای بندرعباس و خطر آن برای گروه های حساس


رییس اداره پایش محیط زیست استان هرمزگان گفت: بر پایه استانداردهای زیست محیطی، وضعیت آلودگی کنونی هوای بندرعباس برای گروه های حساس ناسالم و خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا محوری افزود: میزان استاندارد ذره های ریزگردها در هوا زیر 150 میکروگروم بر مترمکعب است که این مقدار در شهر بندرعباس اکنون بالای 160 میکروگروم بر متر مکعب است که بالاتر از اندازه استاندارد است.

وی با اشاره به اینکه میزان ریزگردها آرام آرام در حال کاهش است، بیان کرد: میزان افزایش ریزگردها در هوا بستگی به شدت باد دارد و هر چه میزان باد بیشتر باشد، میزان ریزگردها نیز بالاتر می رود.

بر پایه اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، گرد و غبار با افزایش بادهای شمال خاوری در مناطق شمالی، خاوری و مرکزی استان تا روز جمعه ادامه دارد اما میزان شتاب آن از بعد از ظهر پنجشنبه رو به کاهش است.

در این مدت تنگه هرمز در طول روز مواج است و شتاب باد تا 40 کیلومتر بر ساعت و بلندی موج تا یک متر می رسد و باید پیش بینی لازم برای تردد ایمن شناورهای سبک و صیادی انجام شود.

گرد و خاک شدید همراه با وزش باد شمال خاوری، منطقه ساحلی و دریایی قشم و بندرعباس را در برگرفته است.

بر این اساس، برای رعایت استاندارد ایمنی در رفت و آمدهای دریایی و حفظ جان مردم، وضعیت موقت تعطیلی بنادر مسافری بندرعباس اعلام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای بندرعباس و خطر آن برای گروه های حساس

آلودگی هوای بندرعباس و خطر آن برای گروه های حساس