مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 11:552017-10-19اقتصادي

میزبان گردشگران خارجی در فصل برداشت زرشک و زعفران


معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: امسال نیز با آغاز فصل برداشت زرشک و زعفران سفر گردشگران خارجی به استان آغاز شده است.

- مرتضی عربی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای و معرفی جاذبه های گردشگری استان، تور تاریخی و طبیعی برای 18 نفر از گردشگران آلمانی از سوی شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری پرتو شرق و با همکاری این اداره کل برگزار می شود .

وی افزود: این تور از 9 تا 15 آبان امسال اجرا می شود و طی آن، گردشگران خارجی از جاذبه های گردشگری شاخص شهرستان های استان بازدید خواهند کرد .

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: این گردشگران از موزه مردم شناسی، حمام خیروز، مدرسه علیا، مسجدجامع و بافت محله سردشت شهرستان فردوس، خانه مستوفی و بافت تاریخی شهرستان بشرویه و روستای هدف گردشگری ازمیغان، شالیزارهای کویر، باغ گلشن، ارگ کهن طبس، آب گرم مرتضی علی و بافت تاریخی روستای اصفهک شهرستان طبس بازدید می کنند .

عربی گفت: بازدید از باغ و عمارت اکبریه، باغ و عمارت رحیم آباد، مدرسه شوکتیه، قلعه بیرجند، زورخانه امیر عرب و بازار شهرستان بیرجند، روستای هدف گردشگری چنشت و کارگاه قالی بافی مود شهرستان سربیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبان گردشگران خارجی در فصل برداشت زرشک و زعفران

میزبان گردشگران خارجی در فصل برداشت زرشک و زعفران