مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 10:552017-10-19پزشكي

مصرف «شکر» درمان سرطان را سخت تر می کند


محققان دانشگاه هلند در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، نه تنها مصرف قند و شکر موجب رشد و پیشرفت سلول های سرطانی می شود، بلکه روند درمان را هم سخت تر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محققان دانشگاه هلند در تازه ترین مطالعات خود دریافتند، نه تنها مصرف قند و شکر موجب رشد و پیشرفت سلول های سرطانی می شود، بلکه روند درمان را هم سخت تر می کند و در واقع مصرف آنها موجب تهاجمی تر شدن سلول های سرطانی می شود.

نتایج تازه ترین تحقیقات نشان می دهد، بین مصرف شکر و تهاجمی تر شدن سلول های سرطانی ارتباط مستقیم وجود دارد و هرچه مصرف شکر بیشتر باشد، درمان بیماری سرطان سخت تر می شود.

در این تحقیقات مشخص شد فروکتوز، یک ملکول ساده قند که در شکر و شربت ذرت با فروکتوز بالا وجود دارد، پروتیین و اسید چرب های بدن را که با رشد سرطانی در ارتباط هستند، افزایش می دهد.

به گفته پژوهشگران، کاهش مصرف قند در بیماران سرطانی، شانس درمان آنها را افزایش می دهد اما مهم ترین مسئله در پیشگیری از سرطان ثابت نگه داشتن وزن متعادل است.

در حال حاضر یک مطالعه 9 ساله نشان داده است که چگونه شکر، سرطان را در "چرخه وحشیانه" دخالت می دهد و باعث می شود که سلول های سرطانی تهاجمی تر و سخت تر درمان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف «شکر» درمان سرطان را سخت تر می کند

مصرف «شکر» درمان سرطان را سخت تر می کند