مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 08:402017-10-19بين الملل

اعتراض ایران به تلخ ترین تراژدی تاریخ


غلامعلی خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در سخنانی در شورای امنیت در مورد وضعیت خاورمیانه و فلسطین با تاکید بر اینکه اشغال سرزمین فلسطین و سیاست های تجاوزگرانه و اشغالگرانه رژیم، قلب و مرکز همه بحرانهای خاورمیانه است، گفت: هرگونه تلاش آمریکا برای خروج این موضوع از دستورکار شورای امنیت بیهوده خواهد بود و نادیده گرفتن رنج و آلام مردم فلسطین است که اسراییل با حمایت آمریکا به وجود آورده و طولانی ترین تراژدی تاریخ را رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وی افزود: تاریخ رژیم اسراییل با اشغالگری سرزمین فلسطینی ها آغاز می شود و با تجاوزگری علیه همسایگان و سایر کشورها ادامه یافته است که حداقل 14 بار از سال 1948 تکرار شده است.

اسراییل با خودسری و بصورتی آشکار تاکنون حداقل 68 قطعنامه صادره شده توسط شورای امنیت را نادیده گرفته است که قطعنامه 2334 در مورد شهرک سازی غیر قانونی، آخرین نمونه آن است.

در واقع وجود سلاحهای کشتار جمعی، شیمیایی، بیولوژیکی و هسته ای در دست این رژیم بزرگترین خطر علیه صلح و امنیت در خاورمیانه به شمار می آید.

خوشرو ادامه دا: جز اشغالگری رژیم اسراییل، عوامل دیگری نیز به بی ثباتی در این منطقه کمک می کنند که از جمله می توان به دخالت خارجی و تلاش برای مهندسی کردن جوامع خاورمیانه اشاره کرد که بهترین زمینه را برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض ایران به تلخ ترین تراژدی تاریخ

اعتراض ایران به تلخ ترین تراژدی تاریخ