مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 01:552017-10-18بين الملل

حمله شبانه عناصر وابسته به بارزانی به نیروهای ارتش عراق در کرکوک


با توجه به توان بالای لجستیک ارتش عراق و بسیج مردمی عراق که در این عملیات ارتش را همراه کرده و عدم توان رویارویی جدی با این توان نظامی، به نظر می رسد هدف از تحرکات امشب کشته سازی با هدف تحریک کردهای عراق و ایجاد ناآرامی در مناطق کردنشین و جلوگیری از انتقال .

- پس از واگذاری کنترل کرکوک و سنجار بدون درگیری جدی به ارتش عراق توسط نیروهای پیشمرگه ها و در راستای متشنج کردن شرایط کردستان عراق، برخی عناصر مسلح وابسته به بارزانی به سربازان ارتش عراق که در کرکوک مستقرند، حمله کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ واگذاری کنترل کرکوک و سنجار به ارتش عراق و برافراشته شدن دوباره پرچم عراق در این مناطق بدون درگیری جدی، این نگرانی را برای مسعود بارزانی و برخی عناصر فعال در اربیل به وجود آورد که حاکمیت عراق به سرعت در سایر نقاط و تا مرز پرویزخان برقرار شود و دولت عراق بدون هزینه نظامی بتواند در این بخش از کشور اعمال حاکمیت کند.

با توجه به اینکه برخی این تصور را برای برخی رهبران کردها در اربیل به وجود آوردند که اعمال مجدد حاکمیت عراق در این مناطق به منزله مرگ سیاسی این جریان ها خواهد بود، از ظهر امروز تلاش شده تا ابتدا در برخی شهرهای کردنشین درگیری میان نیروهای ارتش و برخی شبه نظامیان وابسته به بارزانی و جریان های همسو با او آغاز شود اما با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شبانه عناصر وابسته به بارزانی به نیروهای ارتش عراق در کرکوک

حمله شبانه عناصر وابسته به بارزانی به نیروهای ارتش عراق در کرکوک