مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 01:362017-10-18ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26مهر


گونه جدید دلقک های ماهواره ای رسید و توهم خُرزوخانی دار و دسته نجفی! از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای از تلاش های سرخپوشان اعم از اعضای کادر فنی، بازیکنان و از حمایت های همه جانبه هواداران پرشور و شعور پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

فیلم/ گونه جدید دلقک های ماهواره ای رسید/ فتح ایران با فرمان معجزه گر قرن!" هر از چند گاهی یکی از مجریان شبکه های ماهواره ای برای فتح ایران احساس مسئولیت می کند و می گوید به زودی ایران را فتح می کند.

این بار نوبت شومن فراری است که می گوید این آخرین 22 بهمنی است که ایرانیان جشن می گیرند! حذف یارانه ثروتمندان در انتظار تصمیم هیأت دولت/ توقف حذف یارانه ها" مقام مسؤول وزارت رفاه از توقف کامل حذف یارانه ثروتمندان خبر داد و در عین حال گفت: حذف یارانه ثروتمندان در انتظار تصمیم هیأت دولت است.

ظریف در واکنش به اظهارات نتانیاهو مبنی بر بستن صفحه توییترش: بیجا کرده" وزیر امور خارجه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سخنان نتانیاهو که گفته اکانت توییتر خود را ببندد گفت: نتانیاهو بیجا کرده! توهم خُرزوخانی دار و دسته نجفی!" فقط یک مصاحبه پخش نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26مهر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 26مهر