مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1396 ساعت 00:012017-10-18حوادث

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سواحل بندرلنگه


فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سواحل روستای حمیران بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ محمود حافظی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در روستای حمیران بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر محموله بزرگ موادمخدر در سواحل روستای حمیران توسط عده ای از قاچاقچیان و انتقال مواد به خارج از بندرلنگه، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی جهت بررسی موضوع در این محور اقدام به گشت زنی نموده که مشخص گردید محموله بزرگ موادمخدر در حوالی ساحل دپو گردیده و دو نفر به عنوان نگهبان مسلح گمارده شده اند.

حافظی گفت: پس از حضور مأموران، نگهبانان متوجه آنان شدند که بلافاصله اقدام به تیراندازی به سوی ماموران نمودند ولی ماموران با شیوه و شگرد خاص پلیسی محل دپوی مواد را شناسایی و کشف می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه بیان داشت: در بازرسی از محل مذکور مقدار 1018 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید که در این رابطه دونفر متهم دستگیر و محموله مکشوفه جهت مراحل قانونی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سواحل بندرلنگه

فرمانده انتظامی بندرلنگه خبر داد کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سواحل بندرلنگه