مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 22:452017-10-18سياسي

معاون اول رییس جمهوری وارد ترکیه شد


معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و رایزنی با مقامات بلندپایه ترکیه و شرکت در نهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی دی8 ساعتی پیش وارد ترکیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آنکارا، از سوی وزیر اقتصاد ترکیه و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ترکیه مورد استقبال قرار گرفت.

جهانگیری پس از ورود به آنکارا در جمع خبرنگاران هدف از سفر به ترکیه را، شرکت در اجلاس سران سازمان دی8 و دیدار دوجانبه با مقامات ترکیه عنوان کرد و گفت: 8 کشور عضو این سازمان چشم انداز و نقشه راهی برای توسعه روابط تصویب کرده اند و رسیدن به حجم مبادلات 500 میلیارد دلار را هدف گذاری کرده اند.

وی افزود: ایران و ترکیه دو کشور مهم و تاثیرگذار در منطقه هستند و همکاری های دو کشور می تواند برای برون رفت از مشکلات منطقه موثر باشد.

معاون اول رییس جمهور را در این سفر، وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رییس کل بانک مرکزی و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران همراهی می کنند.

مراسم استقبال رسمی از معاون اول رییس جمهور کشورمان نیز قرار است فردا صبح(پنجشنبه) از سوی بینالی ییلدریم نخست وزیر ترکیه در کاخ چانکایا برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهوری وارد ترکیه شد

معاون اول رییس جمهوری وارد ترکیه شد