مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 22:362017-10-18بين الملل

حماس شروط رژیم صهیونیستی درباره آشتی ملی فلسطینیان را رد کرد


حماس شروط رژیم صهیونیستی برای آشتی ملی فلسطینیان از جمله شرط قطع رابطه با ایران را رد کرده و آن را دخالت آشکار در امور داخلی فلسطینان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، تعدادی از اعضای ارشد جنبش حماس و حتی مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین به تعیین شروط رژیم صهیونیستی برای پذیرفتن توافق آشتی ملی فلسطینیان واکنش نشان دادند.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در صفحه توییتر خود اعلام کرد که تلاش رژیم اشغالگر برای تعیین شروط، نشان دهنده ترس آن از آشتی ملی به دست آمده فلسطینیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمنار، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس درباره شروط اسراییل که قطع رابطه حماس با ایران یکی از این شروط است، گفت که شروط صهیونیستی برای به رسمیت شناختن توافق آشتی ملی دخالت آشکار اسراییل در امور داخلی فلسطینیان است.

طاهر نونو یکی از دیگر از اعضای ارشد حماس گفت که در جریان صلح میان گروه های فلسطینی به هیچ وجه شروط اسراییل را نمی پذیریم.

نبیل ابوردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز به این شروط واکنش نشان داد که آشتی ملی فلسطینان به نفع ملت فلسطین است و آنچه در قاهره توافق شد باعث پایان تقسیم و دودستگی میان فلسطینیان می شود و مواضع اسراییلی در این خصوص منجر به تغییر تصمیمات رام الله نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس شروط رژیم صهیونیستی درباره آشتی ملی فلسطینیان را رد کرد

حماس شروط رژیم صهیونیستی درباره آشتی ملی فلسطینیان را رد کرد