مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 21:352017-10-18سياسي

تاکید نظامیان ایران و سوریه بر ضرورت استمرار همکاری در مقابله با تروریسم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع سوریه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز (چهارشنبه) 26 مهرم 96 سرلشگر پاسدار محمد باقری در ادامه سفر خود به سوریه، با ارتشبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه و لزوم برنامه ریزی برای تقویت جبهه مقاومت و مبارزه علیه تروریسم گفت وگو کرد.

در این دیدار مسائل نظامی، امنیتی و راهبردی منطقه و بررسی ابعاد و زمینه های توسعه و ارتقاء روابط نظامی دو کشور ایران و سوریه مورد بحث قرار گرفت.

در این مذاکرات بر ضرورت استمرار همکاری برای مقابله با تروریسم و افراطی گری تاکید و مقرر شد که همکاری های دفاعی و نظامی میان نیروهای مسلح دو کشور تقویت شود و ارتقاء یابد.

همچنین مشورت های مستمر بین هیات های نظامی، فرماندهان و کارشناسان دو کشور برای برداشتن آخرین گام های مبارزه با تروریسم مورد تاکید و توافق طرفین قرار گرفت.

دو مقام نظامی کشور ایران و سوریه درباره موضوع توطئه جدید دشمنان امنیت منطقه و جهان اسلام در رابطه با رویکردهای تجزیه طلبانه نیز به گفت وگو پرداختند و هرگونه اقدام علیه حاکمیت ملی بر خلاف وحدت سرزمینی و جغرافیایی کشورها بخصوص عراق و سوریه را به شدت محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نظامیان ایران و سوریه بر ضرورت استمرار همکاری در مقابله با تروریسم

تاکید نظامیان ایران و سوریه بر ضرورت استمرار همکاری در مقابله با تروریسم