مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 20:202017-10-18سياسي

بازدید از این موزه رایگان است، اما اعتبار می خواهد


بازدید از این موزه رایگان است و در زمان های فعالیت این موزه به راحتی می توانید از آن دیدن کنید، اما «موزه ملی قرآن» برای سرپا ماندن به حمایت نیاز دارد.

- بازدید از این موزه رایگان است و در زمان های فعالیت این موزه به راحتی می توانید از آن دیدن کنید، اما موزه ملی قرآن برای سرپا ماندن به حمایت نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 12 سال پیش یعنی 26 مهر 1384 موزه ملی قرآن با حضور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد؛ موزه ای که برای بازدیدِ مردم رایگان است و نام "ملی" که به یدک می کشد، اعتبار آن باید توسط نهاد زیرمجموعه اش یعنی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اختصاص یابد، از سوی دیگر موزه ی ملی قرآن با وجود داشتن گنجینه ای نستبا قوی از نسخ خطی و آثار قرآنی، اما می توان گفت تقریبا در سکوت روزگار می گذراند و یا کسی از وجودش اطلاع ندارد یا به دلایل دیگر فرصت را برای بازدید از این موزه از دست می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین امیر لهراسبی، مدیر موزه ملی قرآن به خبرنگار ایسنا می گوید: تا امروز پروژه های عمرانی در دست اجرا برای این موزه ی ملی، با استفاده از محل اعتبارات سال 95 بوده است.

از سوی دیگر علاوه بر لزوم انجام برخی اقدامات عمرانی در ساختمان موزه، طرح مرمت آثار استاد امیرخانی در این موزه در دست انجام است، همچنین لوستر ارزشمند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از این موزه رایگان است، اما اعتبار می خواهد

بازدید از این موزه رایگان است، اما اعتبار می خواهد