مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 19:262017-10-18بين الملل

الخلیج: جهان عرب با جنگ جهانی سوم مواجه است


روزنامه اماراتی الخلیج در سرمقاله امروز خود با اشاره به گذشت 6 سال از درگیری های خونین در تعدادی از کشورهای عربی، نوشت که جهان عرب با جنگ جهانی سوم مواجه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در سرمقاله امروز خود با عنوان جنگ جهانی سوم در سرزمین عربی نوشت که بیش از 6 سال است با جنگ شدید و سرسختانه در تعدادی از کشورها از عراق گرفته تا سوریه، لیبی، یمن، سیناء، تونس، سومالی و غیره مواجه هستیم.

این روزنامه نوشت که در این جنگ ها ده ها هزار نفر کشته، تعدادی از شهرها به طور کامل تخریب و میلیون ها نفر آواره شده اند و اقداماتی غیرانسانی زیادی رخ داده اما آسیاب جنگ همچنان در حال چرخیدن است و خشک و تر را در مسیر خود لِه می کند، جنگی که در آن تمامی سلاح های مختلف اعم از قدیمی و جدید و حتی سلاح هایی که برای نخستین بار در سرزمین اعراب آزمایش می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع این یک جنگ جهانی سومی است که رسما اعلان نشده اما به طور مستقیم و به نیابت از کشورهای بزرگ و کوچک و متوسط در حال انجام است، آیا مگر جنگ های جهانی اول و دوم نیز اینگونه نبودند؟ الخلیج همچنین نوشت: در این جنگ در جهان عرب در حال رخ دادن است، مزدوران بیش از 80 کشور وجود دارند که به سرزمین جنگ اعزام شده اند و علاوه بر آن سازمان های تروریستی آموزش دیده و مجهز به مدرن ترین سلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الخلیج: جهان عرب با جنگ جهانی سوم مواجه است

الخلیج: جهان عرب با جنگ جهانی سوم مواجه است