مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-18سياسي

واکنش نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا


مدیران بیش از 200 نشریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب بیانیه ای، اعتراض و انزجار خود را نسبت به مواضع اخیر رییس جمهور آمریکا اعلام کردند.

- در قرن ارتباطات که همواره بشر به دنبال تجلی کرامت انسانی و صلح و دوستی گام بر می دارد، متأسفانه شاهد بودیم رییس جمهور کشوری که مدعی حقوق بشر و ارزش های انسانی است برخلاف خواسته ی مردم و سیاست مدارانش لب به کینه پرانی و تهدید علیه ایران عزیز گشود.

رییس جمهور آمریکا از فعالیت های هسته ای ایران که تحت بازرسی شدید بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد در حالی ابراز نگرانی کرد که کشورش هزاران کلاهک هسته ای را در اختیار دارد و همان طور که مردم بی دفاع هیروشیما و ناکازاکی را مورد حمله ی اتمی قرار داد ممکن است دیوانه وار هر نقطه ی دیگری از کره ی خاکی را هدف قرار دهد.

ترامپ با یاوه گویی های خود سپاه پاسداران را عامل ناامنی می داند در صورتی که هر انسان آگاهی با اندکی تأمل درمی یابد پایگاه های نظامی آمریکا در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی اش به چه معناست!بد سرشتان عالم که می پندارند با سخنان فریبکارانه می شود بین مردم ایران دو دستگی ایجاد کرد باید بدانند مردم با شرافت و صلح طلب ایران با هر اندیشه و سمت و سویی، دلشان برای ایران عزیز می تپد و بر سر امنیت ملی هرگز شوخی ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا

واکنش نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد به سخنان واهی رییس جمهور آمریکا