مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:552017-10-18ورزشي

دو نمایش آسیایی و آغاز دوباره برای نوراللهی


بازگشت نوراللهی که نوع بازی او ساده ولی در جهت حرکت تیم است، می تواند کمربند میانی تیم برانکو ایوانکوویچ را در ادامه فصل قوی تر از گذشته کند؛ - پرسپولیسی که حالا با ناکامی از راه یافتن به فینال آسیا وارد دوران جدیدی شده و باید چالش های زیادی را برای بازگشت به روند موفقیت حل کند.

احمد نوراللهی فصل گذشته و در دیدار برابر سیاه جامگان برای آخرین بار در ترکیب سرخ ها به میدان رفته بود و پس از آن برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، احمد نوراللهی در آخرین دیدار نیم فصل اول مسابقات لیگ شانزدهم برابر سیاه جامگان با بازوبند کاپیتانی وارد میدان شد و دقیقه 86 در شرایطی که اشک هایش جاری شده بود و هم تیمی هایش او را بدرقه می کردند، از زمین مسابقه خارج شد تا برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی ملحق شود که در آن زمان رقیب اصلی پرسپولیسی ها برای کسب قهرمانی بود.

البته اتفاقات غیرمنتظره ای انتظار نوراللهی و همینطور عالیشاه دو سرباز پرسپولیسی ها را می کشید و این دو به دلیل محرومیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات فقط 2 هفته با تیم جدیدشان بازی کردند.

نوراللهی از آن زمان تاکنون دور از ترکیب سرخ ها بود و در دیدار رفت برابر الهلال عربستان موفق شد بار دیگر به ترکیب اصلی تیم بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو نمایش آسیایی و آغاز دوباره برای نوراللهی

دو نمایش آسیایی و آغاز دوباره برای نوراللهی