مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:512017-10-18سياسي

استاندار سمنان: خانه نماز برای نخستین بار در استان سمنان راه اندازی شد


استاندار سمنان از راه اندازی خانه نماز در این استان برای نخستین بار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری فارس" استان سمنان، محمدرضا خباز ظهر امروز در جمع اعضای ستاد اقامه نماز استان سمنان در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: با تلاش هایی که شد توانستیم خانه نماز را در استان سمنان راه اندازی کنیم تا نونهالان بتوانند از این مرکز برای یادگیری و آموزش نماز بهره برداری کنند.

وی افزود: امروز باید برای ترویج اقامه نماز از کودکان و نونهالان آغاز و آنان را از ابتدا با نماز و دستورات دینی آشنا کرد.

استاندار سمنان بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در پنج مسجد استان سمنان مهد نماز فعالیت خود را به زودی آغاز می کنند تا وقتی والدین برای اقامه نماز جماعت به مسجد می آیند با سپردن فرزندان به این مهدهای نماز، آنان را با نماز آشنا کنند و یک همبستگی بین فرزندان آنان با مسجد و نماز صورت گیرد.

خباز با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره ای برای زوج های جوان در سمنان گفت: مرکز مشاوره باران مهر برای زوج های جوان در سمنان به زودی فعالیت خود را آغاز می کند تا بتواند خدمات مشاوره ای را به زوج های جوان ارائه دهد.

وی تصریح کرد: با وجود افزایش آمار طلاق در جامعه باید برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کرد تا به حداقل ممکن کاهش یابد و امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: خانه نماز برای نخستین بار در استان سمنان راه اندازی شد

استاندار سمنان: خانه نماز برای نخستین بار در استان سمنان راه اندازی شد