مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-18سياسي

محسن هاشمی خیال ریاست جمهوری ندارد


«بر اساس رای حدود یک میلیون و هشتصد هزار شهروند تهرانی بنده به عنوان نماینده شورای شهر انتخاب شدم و با اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، - بر اساس رای حدود یک میلیون و هشتصد هزار شهروند تهرانی بنده به عنوان نماینده شورای شهر انتخاب شدم و با اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران، مسئولیت ریاست شورا به بنده محول شده است.

بنابراین حداکثر تلاش و تمرکز بنده معطوف به انجام وظایف نمایندگی و اداره شورای شهر به بهترین نحو است و درباره موارد حاشیه ای و فرعی برنامه ای ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آفتاب یزد نوشت: اگر کتاب خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را مرور کنید به کرات به نام فرزند ارشد او محسن برخواهید خورد: محسن از ژنو زنگ زد.

محسن را برای بررسی مسئله ای فرستادم.

نگران محسن هستم.

و جملاتی که حضور پررنگ او را طی سه دهه در بطن اتفاقات سیاسی کشور نشان می دهد.

فرزند ارشد خاندان هاشمی که چند روزی تا تولد پنجاه وشش سالگی اش باقی مانده است، دوران پر فراز و نشیبی را در عمر کاری خود طی کرده است؛ از روزهای قرار گرفتن در حاشیه که مسئولیت هایش خلاصه می شد به عضویت در هیات مدیره بنیاد رفاه و آن حکم مشاوره تشریفاتی که قالیباف برای وی صادر کرد تا اکنون که به واسطه قرار گرفتنش در صدر لیست امید، در صدر شورای پنجم شهر تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی خیال ریاست جمهوری ندارد

محسن هاشمی خیال ریاست جمهوری ندارد