مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 16:252017-10-18ورزشي

انتخابات کمیته المپیک سال 97 برگزار می شود!


بازی های آسیایی 2018 شهریورماه 97 برگزار می شود و اگر قرار به چنین اتفاقی باشد، ورزش ایران حداقل یک سال در بلاتکلیفی خواهد ماند؛ فقط به این بهانه که انتخابات کمیته باید با اساسنامه جدید برگزار شود.

- طبق ادعای رییس کمیته ملی پارالمپیک به احتمال فراوان انتخابات کمیته ملی المپیک سال آینده برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، در شرایطی که دوره 4 ساله ریاست کیومرث هاشمی در کمیته ملی المپیک 30 دیماه سال 96 به اتمام می رسد، زمزمه هایی مبنی بر تعویق انتخابات به گوش می رسد.

هنوز زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک اعلام نشده و به نظر می رسد همه منتظر تایید اساسنامه از سوی هیات دولت هستند.

محمود خسروی وفا، رییس کمیته پارالمپیک امروز در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک درباره آخرین وضعیت اساسنامه کمیته المپیک گفت: کارهای نهایی تایید این اساسنامه در کمیسیون اجتماعی دولت در حال انجام است و انتخابات بعدی کمیته ملی پارالمپیک قطعا با اساسنامه جدید برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره زمان برگزاری انتخابات افزود: بعید است انتخابات کمیته ملی المپیک امسال برگزار شود و احتمالا به سال آینده موکول می شود.

این ادعا در شرایطی مطرح شده که محمود مشحون، عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک چند روز قبل در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات کمیته المپیک سال 97 برگزار می شود!

انتخابات کمیته المپیک سال 97 برگزار می شود!