مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:402017-10-18اجتماعي

نامه بطحایی به دستگاه های دولتی درباره کتب درسی/ بازنگری کتاب های پایه اول تا سوم


" معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال تحصیلی 99ـ98 بر اساس اسناد بالادستی، مطالعات و ارزشیابی ها، نظرات منتقدان که در بانک اطلاعات جمع آوری شده، مطالعات تطبیقی و بازنگری ها انجام می شود، گفت: سال 1401 پایه یازدهم بازنگری خواهد شد تا کتاب ها بر اساس نیازهای عمومی کشور روزآوری شود؛ وزیر آموزش و پرورش به همه دستگاه های دولتی نامه ای ارسال کرده است تا هرچه لازم می دانند که در کتب درسی وارد شود را تا پایان آذر ماه اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری کتاب های جدیدالتألیف پایه یازدهم را منطبق با برنامه درسی ملی منتشر کردیم و اول هفته هم تدوین کتب پایه دوازدهم را آغاز کردیم و در سال 98ـ97 همسوسازی با برنامه درسی ملی پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه هفته آینده در دارالفنون از 770 نفر از مولفان کتب درسی که سال گذشته با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی همکاری کردند، تجلیل می شود و در کنار آن نمایشگاهی از کتاب های درسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان افزود: بر حسب برنامه درسی، از سال آینده، کتاب های درسی پایه اول تا سوم را مورد بازنگری قرار می دهیم که اگر کتاب ها و برنامه ها که 5 سال از استقرارشان گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بطحایی به دستگاه های دولتی درباره کتب درسی/ بازنگری کتاب های پایه اول تا سوم

نامه بطحایی به دستگاه های دولتی درباره کتب درسی/ بازنگری کتاب های پایه اول تا سوم