مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:352017-10-18اقتصادي

اجرای طرح و پروژه توسعه فناوری و ارائه خدمات نوین باند پهن


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد از اجرای طرح ها و پروژه های مشترک در زمینه توسعه فناوری و ارائه خدمات نوین باند پهن در دانشگاه آزاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) و دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تامین و تولید محتوا، ارائه خدمات بر بستر باند پهن و تجاری سازی طرح ها و پروژه های مشترک خبر داد و افزود: هدف از انعقاد تفاهم نامه مذکور ، توسعه همکاری بین همراه اول و دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای طرح ها و پروژه های مشترک در زمینه توسعه فناوری، محصولات و ارائه خدمات نوین باند پهن است.

وی ادامه داد: توسعه کارآفرینی، تسهیل و تشویق و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری و هدایت پروژه ها و پژوهش های اعضای هیات علمی دانشگاه و مراکز پژوهشی وابسته به دانشگاه در جهت اولویت های سرمایه گذاری آینده صنعت موبایل و فناوری های جدید از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

دکتر پورعباس خاطرنشان کرد: موضوع تامین و تولید محتوا شامل آموزش کارکنان دانشگاه، اعضای هیات علمی، مدیران و دانشجویان در حوزه آموزش های کوتاه مدت(حین خدمت) به خصوص آموزش های مهارتی به صورت مجازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح و پروژه توسعه فناوری و ارائه خدمات نوین باند پهن

اجرای طرح و پروژه توسعه فناوری و ارائه خدمات نوین باند پهن