مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1396 ساعت 15:252017-10-18سياسي

شمخانی: اروپا گام های عملی در مخالفت با رویکرد دولت آمریکا در بحث برجام بردارد


دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: مخالفت کشورهای اروپایی با رفتار ترامپ در قبال برجام مثبت است اما کافی نیست، باید اقدامات و گام های عملی در حوزه های سیاسی و اقتصادی در مخالفت با رویکرد دولت آمریکا برداشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن مصاحبه دریابان علی شمخانی با شبکه یورونیوز به شرح زیر است: شمخانی: امروز برای افکار عمومی جهانی کاملا مشخص شده که ترامپ فرد دروغگویی است.

دولت آمریکا ضمن آن که به صورت مستمر علیه ایران از طریق تحریم و مسایل اقتصادی، علیه سوریه و عراق از طریق پرورش تروریسم، علیه مردم یمن از طریق بمباران، علیه مردم بحرین از طریق حمایت از دیکتاتورها در حال اقدام است ما را بدون ارایه هیچ سندی متهم به حمایت از تروریسم می کند.

قبل از بروز آفات تروریسم در غرب و شکل گیری 11 سپتامبر که طعم تلخ کشتار مردم بی گناه را در کام مردم آمریکا جاری کرد ما در مبارزه با تروریسم در داخل کشورمان 17 هزار شهید دادیم.

این افراد بی گناه از سوی گروه تروریستی منافقین که امروز یکی از 4 شرور تایید کننده نظرات ترامپ و مورد حمایت این کشور هستند به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت با مردم آمریکا دشمنی نداشتیم، دلیلی نداشته که با مردم آمریکا دشمنی داشته باشیم اما دولت آمریکا همواره با ملت ایران دشمنی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: اروپا گام های عملی در مخالفت با رویکرد دولت آمریکا در بحث برجام بردارد

شمخانی: اروپا گام های عملی در مخالفت با رویکرد دولت آمریکا در بحث برجام بردارد